perjantai 2. elokuuta 2013

Black & gold

Mulla on tapahtunut joku ihme hurahdus mustan ja kultaisen yhdistelmään. Ennemmin mua on miellyttänyt enemmän hopea mutta jotenkin toi kulta puskee pinnalle. Ehkä siks että tätä yhdistelmää on alettu käyttää muotimaailmassakin enemmän. Kihlasormuksen pitää silti olla valkokultaa, hah!


Mietityttää hieman että miten noi etusormessa olevat tähdet sopii kenenkään kynteen kun ne on niin isoja että joku sakara jää aina törröttämään ilmaan. Tein nämä kynnet eilen ja nyt on jo yksi tähti nyppääntynyt irti, huoh. Toi peukalo ja nimetön aiheuttaa mulla tuijottelua koko ajan, toi kultanen lakka on niin ihana!

Mun ensimmäinen mustakultainen koruni on statementti New Yorkista ja se sai toimia kuvausrekvisiittana hetken aikaa. Kynnet kyllä peittyy melkosen hyvin sen väreihin.


Kultaisena lakkana toimi siis Coral Las Vegas No504 (Nevada), ja mustana Wettiksen Black Creme. (Mitäköhän tuo Nevada tuolla suluissa meinaa, onko se lakan nimi vai mitä hä?) Tota mustaa lakkaa olen hehkuttanut varmaan sadat kerrat jo mutta sen koostumus vaan on ihan täydellinen ja yksi kerros riittää peittämään koko kynnen. Kultaisesta moitteeksi voi sanoa, kuten muistakin runsashileisistä lakoista, että se kuivuu melko hitaasti ja jättää paksun venyvän kerroksen.

8 kommenttia:

  1. Kivat kynnet ja kiitti arvontavinkeistä toiseen olenki jo osallistunu mut toinen oli uusi =)
    Mulla myös blogissa pikaarvonta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja eipä mitään :) täytyykin käydä tsekkaamassa sunkin blogisi.

      Poista
  2. nätit kynnet:) ja tosi tuollaiset rohkeat:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo aika rock-henkiset mielestäni mutta välillä käy sellanenkin tyyli ;)

      Poista
  3. Ne rotat ovat kyllä todella huvittavia :D

    VastaaPoista

Kommentit on aina enemmän kuin tervetulleita! :)