keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Hopeiset kukkaiskynnet

...vai meritähtikynnet?
Tarkoitus oli tehdä kesää odottelevat kukkasten täyteiset kynnet mutta nyt en oo ihan varma onko nää enemmänkin kukkasia vai meritähtiä, hah :D mitä te ootte mieltä? mustat näyttää mun mielestä enemmänkin kukilta mutta noi pinkit sitten taas meritähdiltä.. Tykkään näistä kuiteskin vaikka sekasikiöt onkin!

Olin kokonaan unohtanut että mulla on jossain kaapin pohjalla olemassa tällanen Kone-helsingin hopeinen lakka. Ei oo pahemmin tullut sitä käytettyä mut nyt rakastuin siihen ihan täysin! Toi hologrammiefekti on tosi kaunis kun se kimaltelee monissa värissä. Tiesin heti että tahdon yhdistää tän lakan kanssa jotain pinkkiä ja sitten siihen tarttui musta vielä kaveriksi.

 Ehkä nää kukkaset muuten näyttää meritähdiltä mun silmääni siks että oon koko päivän lukenut bilsaa ja siinä oli juur piikkinahkaisista juttua :D sittenhän nää kynnet selkeesti auttaa mua perjantaina bilsan kirjotuksissa, jjei.

Jokos teillä alkaa ilmestyä kukkia kynsille?

10 kommenttia:

  1. Ihan on meritähtien näköiset :D Mutta tosi kauniit kynnet! Voit sitten kynsistä luntata;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah no ei mulla sit ainakaa toistaseks oo syöpyny meritähtien kuvia verkkokalvolle :D kiitos! :) ja eipä kyllä tosiaan oo kynsiä koskaan tarkastettu lunttaamisen varalta ;D

      Poista
    2. Mitähän ne sit teksi jos jollain oikeasti ois luntit kynsissä? Tiiätkö et tekis sanomalehtikynnet itse tulostamistaan teksteistä :'D Opettajilla tuskin on kynsilakanpoistoainetta tätä varten varattuna!

      Poista
    3. Haha ois kyl hyvä idea :D ehkä ne saattais vähän ihmetellä kun kyttäis koepaperin sijasta vaan kynsiänsä :D

      Poista
  2. Oon täysin samoilla linjoilla sun kanssa siitä, että pinkit näyttää enemmän meritähdiltä ja mustat kukilta. Ja nämä on uskomattoman hienot kynnet ^^ Tykkään! Arvostan hirveesti teitä, jotka maalaatte kynsille itse :) Ne on paljon persoonallisemmat kuin perus decalit (vaikka kyllä niistäkin voi muotoutua persoonallisuus ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti paljon :) mäkin tykkään enemmän katsella sellasia kynsiä jotka on itse maalailtu tai koristeltu. Leimoissa ei mielestäni oo mitään omaperäistä ja siksipä en sellasia myöskään omista ;D

      Poista
  3. VAI ETTÄ SELLAISTA BIOLOGIAN LUKEMISTA t. valvova silmä

    VastaaPoista

Kommentit on aina enemmän kuin tervetulleita! :)