perjantai 18. huhtikuuta 2014

Easter eggs

Heippa hei!

Mitäpä muutakaan sitä olisi kynsille väsäillyt kuin pääsiäisteemaa.. Rakastan pääsiäisen kirkkaita värejä, niissä on ihan kevään tuntua. Ei ookkaan aikoihin tullut maalailtua pääsiäismunia. Nyt niitä tuli sitten maalattua omille kynsille. Tää mun kynnen muotokin sopii oikein hyvin pääsiäismunaksi :D

Etsin kaapista kaikkein kirkkaimmat, mutta silti hillityt lakat, jotta saan pääsiäisentunnun ihan kynsille asti. Pastellisävyt sopii mielestäni erittäin hyvin pääsiäiseen, eikä vaan perinteistä keltaista ja vihreää. Toi keskisormen vaaleanpunainen-mintunvihreä -yhdistelmä on ihan syötävän suloinen! Ja pikkurillistä mun menee silmät sekaisin.. hah :D

Ei muuten uskoisi tämän kuvan perusteella, että vasemman käden keskisormen kynsi on puolet lyhyempi kuin oikean käden. Ilman lakkaa ne näyttää ihan lyhykäiseltä ja pitkulaiselta.. mutta hyvä, että niiden eroa ei niin helposti huomaa lakkojen kanssa! 

Lämmintä, hauskaa ja suklaamunien täyteistä pääsiäistä kaikille! :)

8 kommenttia:

  1. Kivat! Ihanan värikkäät! :)

    VastaaPoista
  2. Tuun vielä tännekin hehkuttamaan näitä kynsiä! Niin söpöt! :D

    Mitä sun taustalle on muuten käynyt? Minne hävis kaikki vaaleanpunainen? ;o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiva että tykkäät, kiitos! :)
      Kaipasin vähä yksinkertasempaa ulkoasua ni päädyin ihan valkoseen mutta timantit hei säily kuiteskin ;D

      Poista
    2. Apua en tiä näitkö eilen sen ihmeen kirjataustan, mutta se siis ei todellakaan ole mun uus taustani jos sitä luulit.. Mä en tiedä miten ihmeessä se on vaihtunu mulle ja jouduin koko blogin säätelemään uudestaan -.- onneks tää näyttää nyt taas suht koht samalta kuin alunperinkin, huh.

      Poista
    3. Juuu silloin näkyi vaan kirjoja :DD Nää timantit on vähän nätimpiä :p Mulla ois muuten haaste sulle!

      http://nail-it-to-the-ground.blogspot.fi/2014/04/haaste.html

      Poista

Kommentit on aina enemmän kuin tervetulleita! :)